Liefde voor boeken Amanda

Waar boekenliefde verder gaat dan lezen.

Liefde voor boeken Amanda

Wie wint de dans (Makkelijk lezen AVI E3) – Thea Stilton

  • Nederlands
  • Hardcover
  • 9789464290912
  • Druk: 1
  • augustus 2021
  • 128 pagina’s

Bedank hierbij TDM uitgevers voor het beschikbaar stellen voor dit boek.

Achterklep:

De zomer is voorbij.

Het is weer tijd voor school.

Dat is niet erg, want het wordt een leuk jaar!

veel dans, muziek en lol.

Maar wat als het om winnen gaat?

En een paar muizen spelen vals?

Is het dan ook nog leuk?

Dans mee met Pam, Koko en de rest!

Mijn mening:

Een heerlijk vrolijke boek en een spannende eerste schooldag. Na de zomervakantie.

Ze moeten een optreden doen om bij een les te mogen zijn. Gaan de muizen het redden en zonder bedrog en vals spelen?

Je leert over verschillende dansen. Achterin staan spelletjes en knutsel ideeën wat je met je kind of vrienden kan doen. Het is namelijk wel handig samen met je ouders of volwassenen te doen.

Je kunt dit boek voorlezen of zelf laten lezen. Het boek bevat grotere letters en makkelijker woorden.

Ook handig als je kind nog niet veel woorden kent is dit een ideaal boek.

Er zitten grappige illustraties in. Waar ik als volwassene ook kon lachen.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *